مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


هادي شکوري در گفت و گو با پانا در خصوص توقف نفت تهران مقابل راه آهن اظهار داشت: حق ما برد بود چون موقعيت هاي زيادي داشتيم اما استفاده نکرديم. اگر مي خواهيم نتيجه بگيريم بايد از فرصت هاي بدست آمده بهتر از اين ها سود ببريم چون ممکن است مثل همين بازي باز هم گل هاي استثنايي بخوريم.

 

وي افزود: راه آهني ها يک شوت زدند که هر 10 سال يک بار شايد آن طور گل شود. بايد بازي را مي برديم ولي اين قدر توپ از دست داديم که نهايتا بازي مساوي شد. در مجموع کيفيت بازي پائين بود و اين طبيعي است که در اوايل ليگ وضعيت اين طور باشد چون هنوز نه تيم ها به هماهنگي کامل رسيدند و نه بازيکنان شرايط آرماني دارند.

 

کاپيتان نفت تهران تصريح کرد: راه آهن پتانسيل خيلي خوبي دارد و فکر مي کنم در ادامه ليگ بتواند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشد. آنها سرمربي بزرگي دارند. گرچه اين تيم کمي از لحاظ بدني عقب تر از بقيه تيم هاست ولي يقين بدانيد در ادامه بهتر مي شوند.

 

شکوري در خصوص اعتراض علي دايي به قضاوت داور گفت: خورشيدي داور جواني است که آينده خوبي دارد. او قضاوت خوبي داشت اما طبيعي است که هرکس از تيمش حمايت کند و دايي هم اين کار را کرد. علي آقا بزرگ فوتبال ماست و نظر شخصي خودش را گفته ولي فيلم اين بازي موجود است و مي توانيد از روي آن قضاوت کنيد.

 

وي تاکيد کرد: تيم ما خيلي جوان است و اميدواريم که نتايج خوبي بگيرد به خصوص اين که مربي کاربلد و کارنامه داري مثل ابراهيم زاده دارد که براي هرتيمي غنيمت است. با پتانسيلي که داريم مي توانيم جزو 3 تيم اول باشيم با اين حال الان قضاوت در مورد تيم ها شايد منطقي نباشد.

 

کاپيتان نفت تهران در خصوص چگونگي کاپيتاني خود در اين تيم افزود: لطف باشگاه، سرمربي و بازيکنان بود که خواستند کاپيتان باشم. اميدوارم بتوانم از لحاظ فني و تجربي به اين تيم کمک کنم. در پاس تهران و شاهين هم سابقه کاپيتاني داشتم و با بازوبند غريبه نيستم.

 

شکوري گفت: شانس جزئي از فوتبال است و يک روز به تيم ها رو مي کند و يک روز خبري هم نيست اما توانايي بازيکنان ما بالاست و به آنها اعتماد دارم. مطمئن باشيد تيم ما طوري نتيجه مي گيرد که به آن احترام مي گذارند. هدفگذاري باشگاه اين است که بهتر از سال قبل نتيجه بگيريم ولي نبايد براي رسيدن به اين هدف، بي محابا براي نتيجه بازي کنيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com